Prvi post

Dragi moji,
Moja prva ljubav bila je keramika i prvo dobro znanje izučila sam u Manakovoj kući, na kursu za izradu keramičkih predmeta, kod profesora Paje i Antonije. Dvadeset godina ovo je bio moj jedini hobi kada sam otkrila svoju novu simpatiju, izrada predmeta od vune – filca. Sada je to moja druga ravnopravna ljubav i pravim od ovog materijala ogrlice, prestenje, patofne, lutke i razne druge ukrase i upotrebne predmete. I mogu reći da sam postala pravi filcomanijak! Putem raznih tutorial i on-line kurseva solidno sam savladala ovu tehniku i rado ću podeliti s vama stečeno iskustvo i način rada. 

Ovo su moji prvi reprezentativni radovi.

Broševi za decu:




 Veoma sam ponosna na moj nakit od filca:





Ovo su pantofne za mamu i bebu:



 I još malo nakita, cvetna ogrlica:



Cim savladam pisanje bloga počinjem sa objašnjenjima koje su osnovne tehnike izrade filca. Do skorog vidjenja!!

0 comments: