Devojčica broš

Volim da radim lutkice, ali ovi broševi su mi naročito inspirativni.

Nove lutkice:




Ovo su lutkice koju sam ranije radila:


Dodala sam ruke I noge I malo čipke,koju obožavam, doduše plasila sam se da ne preteram I mislim da sam se na vreme zaustavila.
Broševi su namenjeni dečici, ali izgleda da I malo starije “ devojčice “ vole da ih nose,  tako sam dosla na ideju da napravim popust od 15%, ako neko kupi dve lutkice ( jedna za čerku ili kumicu, ili neki dečiji rodjendan, a druga za mamu ). Cena je postavljena na mojoj galeriji ( link je sa desne strane ), I sto je bitno ja stanujem u centru tako da lako moze I licno da se preuzme. 
Uskoro cu postaviti još ogrlica od filca koje sam napravila baš za leto I letnju garderobu, za one koji vole malo drugaciji nakit. 

0 comments: